ManiQ I.M - Unghiuțe Iulia

sâmbătă, 14 februarie 2015

Be my Valentine Challenge

   Hello girls!

   Sambata aceasta este Valentine's Day asa ca impreuna cu fetele din grupul TPA avem din nou colaborare  <3 cu inimioare <3
   Pentru aceasta tema numita Be my Valentine am ales sa refac doua manichiuri care mi-au placut mult in loc sa fac propriul model,dar am muncit si la acestea :D
   Prima manichiura este inspirata de +ManicTalons 




   Aici puteti vedea sursa de inspiratie 

    Cea de-a doua manichiura este inspirata de @kimiko7878

    Pe scurt,asta am pregatit pentru azi si le voi purta de ziua indragostitilor <3



    Avem si un colaj frumos facut de Madalina-MissHappyAndHerNails si lista fetelor care au facut si ele unghiute cu dragoste.Pupici ManiQ-I.M

13 comentarii:

  1. Amandoua ti-au iesit superb! ♥
    Dar daca ar fi sa aleg una, prima este geniala. Imi place mult ideea desenului. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Talent,talent si iar talent Iulia :) .Superbe amandoua manichiurile <3 .
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt superbe amandoua.....dar parca a doua imi place mai mult <3,pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! :* Eu inca nu m-am hotarat care imi place mai mult :))

      Ștergere
  4. Sunt superbe ambele modele! Îmi plac mult atât manichiurile de inspirație cât și cum le-ai reprodus tu! :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere