ManiQ I.M - Unghiuțe Iulia

sâmbătă, 21 februarie 2015

Inspired by someone close to you

   Buna seara!

   Am ajuns la tema cu numarul 7 din Nail Team Challenge,este propusa de Andra(Sophie) si se numeste "Inspired by someone close to you".
   Toti avem persoane,dragi,apropiate,iubite, care ne inspira zilnic si desi ideea cu o manichiura inspirata de o asemenea persoana este minunata mi-a fost greu sa ma decid.
   As fi putut sa imi aleg sotul,pe cineva din familie sau o prietena,dar am hotarat sa aleg o altfel de fiinta din viata mea,pe care de cele mai multe ori o consider o persoana,mai exact un copilas pe care il iubesc nespus de mult,care imi aduce un zambet pe buze in fiecare zi si care imi ofera iubire neconditionata.Este vorba de catelusul meu Noris <3
   Noris este un mascul din rasa Shih tzu,in varsta de 3 ani si 7 luni,cantareste 4,5 kg este iubitor,foarte cuminte,cam lenes si dependent de noi, "parintii" lui pentru ca e obisnuit sa umble peste tot impreuna cu noi.Te cucereste din prima cu mutrita lui dulce si nevinovata! <3
   Manichiura a fost realizata pe o baza nude,cu ajutorul unui punctator si o pensula subtire am realizat cu oja alba si neagra urme de labute,oscioare si o zgarda cu initiala lui N.Pe doua dintre unghii este imaginea unui Shih-tzu desenat,nu de mine,ci luat de pe net.Initial am imprimat imaginea in format mic si am vrut sa o transfer cu spirt pe unghia alba,dar nu a functionat,asa ca decupajele inmuiate in spirt ca erau prea rigide,le-am lipit ca pe niste stickere si le-am sigilat cu 2 straturi de top coat.

   Eu sunt curioasa sa vad ce le-a inspirat si pe celelalte fete!Pupici ManiQ-I.M
  1. Andra (Sophie) - http://sophiesnailartdreamland.blogspot.ro
  2. Oanahttp://unghiutele.blogspot.ro/
  3. Mădălina - http://misshappyandhernails.blogspot.ro/
  4. Alina - www.venuschic.com
  5. Mihaela - http://elasdreams.blogspot.ro/
  6. Ana Maria http://the-adventures-of-a-lady.blogspot.ro/
  7. Madalina http://frumusetelapretmic.blogspot.ro/
  8. Iulia Maria - http://iuliafairynails.blogspot.be/

21 de comentarii:

  1. Vaaai cat de fruuumos, eu sunt mare iubitoare de animale si mi_a placut tare mult postarea ta, super mani pupicei

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragut!
    Nu m-am asteptat la asa ceva!

    Sa iti traiasca. Super mani :*

    RăspundețiȘtergere
  3. cat de dragut! <3 merg sa imi strang in brate pufosenia !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merciii!Am intrat sa iti vad pufosenia,e foarte simpatic <3 Avem si noi un prieten asa,doar ca e negru :D

      Ștergere
  4. Foarte tare manichiura! Ai avut o idee foarte buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. awww, ce dragut e Noris!!! <3
    Manichiura ti-a iesit super, super!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! :*
      Am vazut pe facebook ca si tu ai catelus si pisicuta :D foarte draguti <3 <3

      Ștergere
  6. Noris e mega cute, iar manichiura ta este superba! ♥
    Prea tare ideea de a crea aceasta manichiura.

    RăspundețiȘtergere
  7. ooooo, ce frumusețe de cățel! se pare că amândouă ne iubim enorm animăluțele! :D foarte elegante unghiile tale, frumoase și îngrijite! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. super cute..si seamana extrem de mult cu Noris <3

    RăspundețiȘtergere
  9. E adorabil catelusul tau Noris , foarte interesanta ideea ta de a imprima imaginea si a o lipi pe unghiute,manichiura ta e foarte frumoasa, te pup :}

    RăspundețiȘtergere
  10. Superbă manichiura! Noris m-a cucerit total, ce l-aș mai smotoci! :D
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Multumesc!Si eu l-as smotocii de multe ori da nu ii prea place :*

      Ștergere
  11. Manichiura este super draguta, exact ca si Noris! Chiar ma gandeam, oare cine va alege animalul de companie ca si inspiratie...si uite unul tare cute!

    RăspundețiȘtergere
  12. Noris arata adorabil, iar manichiura ta e foarte originala si foarte frumoasa!! <3

    RăspundețiȘtergere