ManiQ I.M - Unghiuțe Iulia

duminică, 8 martie 2015

8 Martie

   Buna!
 
   Astazi este o zi speciala,8 Martie,ziua noastra a tuturor femeilor.Cum nu puteam sa trecem nici peste aceasta zi fara sa ne pregatim unghiutele,am hotarat cu fetele din grupul TPA sa pregatim manichiuri de 8Martie.
   M-am tot gandit ce sa fac si pana la urma am zis ca cel mai potrivit pentru aceasta zi ar fi niste floricele <3
  Iata ce am realizat:
   Imi place mult cum se vede combinatia de culori aleasa,sunt multumita si de degrade,floricelele se puteau si mai bine,insa pozele au fost un dezastru!

   In realitate se vad mult mai bine,dar sper sa intelegeti si voi ceva din pozicile mele :D
  Asadar,aceasta este mani pe care eu o port azi bucuroasa!

   Vreau sa va urez tuturor doamnelor,domnisoarelor si in special mamicilor La multi ani! si o primavara frumoasa! <3 Pupici ManiQ-I.M

Lista fetelor participante:

5 comentarii: