ManiQ I.M - Unghiuțe Iulia

vineri, 11 septembrie 2015

Back to school nails

     Hello!

   Nu obisnuiesc sa scriu pe blog decat atunci cand pregatesc manichiuri pentru colaborari.Am un numar mic de urmaritori asa ca prefer sa postez pe pagina de Facebook dedicata in totalitate unghiutelor ManiQ-I.M.De azi am sa incerc sa fac din cand in cand cate o postarica.
   Asa de inceput vreau sa va arat o mani realizata in aceasta saptamana:

   Nu este ceva original,este o manichiura "Back to School".Am vazut nenumarate astfel de manichiuri,dar cred ca fiecare are ceva aparte si mi-am dorit sa realizez si eu una.


     Manichiura este realizata cu oja clasica,iar modelele pictate manual tot cu oja.Dupa cum sper ca v-ati dat seama,degetul mic reprezinta o tabla cu litere,inelarul un creion,cel mijlociu o foaie de caiet,aratatorul o rigla,iar pe degetul mare am reprezentat elemente din domeniul chimiei.
    Desi nu mai merg la scoala,ma incanta acest tip de unghiute si sper sa va placa si voua :D
    Am in minte un nou proiect pentru unghiutele mele in toamna aceasta,sper sa il incep curand si sa tin pasul si cu Nail art marathon 2015.Pupici

4 comentarii:

  1. Hei! Ar trebui sa postezi si in afara colaborarii. ♥ Modelul este minunat si admirandu-l mi-am dat seama ca se incepe scoala. De cand am terminat-o, am si uitat. :)) Foarte tare ideea cu rigla de pe aratator. :D
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am sa incerc,dar tu stii ca am facut blogul pt colaborari si dupa cum vezi nu am multi followers asa ca imi da putin impresia ca vb singura :))) Multumesc de aprecieri 😘😘

      Ștergere
  2. Foarte frumos model ai facut <e,am avut si noi in grup o colaborare demult pe tema asta.Sa postezi mai des ca faci modele foarte frumoase <3,pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! 😘😘
      O sa mai postez din cand in cand 😆
      In mod normal am facut blogul sa pot participa cu voi la colaborari

      Ștergere